суботу, 18 липня 2020 р.


      Користувачі Шилівської бібліотети- філії №39 Сивокінь Аня (16 років), Школьна Ліза (14 років) і Кімлик Саша (15 років) взяли участь у обласному поетичному дитячому конкурсі "Бібліотека, я і книга", склавши вірші за тематикою конкурсу.

     Переможців цього конкурсу Полтавська обласна бібліотека для дітей     ім. Панаса Мирного оголосить лише після 1-го вересня 2020 року, а наразі  пропоную ознайомитися з літературним доробком наших юних земляків.


Дивовижне королівство


Одного разу я і мама
Важливу мали дуже справу.
Взяли ми паспорт і торбину
І завітали на гостину.

У дивовижне королівство,
Де феї, ельфи і царівни.
А ще там є тварини різні:
Коти, пінгвіни, навіть   грізлі.

Перехопило в мене дух
Від щастя та від здивування,                                        
Як у приміщенні одному
Таке побачила зібрання.

Ви здогадалися уже
Про що розмову я веду?
В бібліотеку ми прийшли,
Цікаві книги тут знайду!

У  магазинах книг багато,
Але ж не купиш їх усі...
В бібліотеці можна все читати
Бо тут для книжок справжній дім!

Чудовий в нас бібліотекар
Завжди пораду слушну дасть:
Які новинки, де хто автор
Чи що про моду почитать.

                                                                                        Сивокінь Аня

Тому усім розумним людям,
Які цей дочитали вірш,
Порада в мене є одна --
В бібліотеку ви ходіть!

Усі там книги безкоштовно
Читати можна хоч щодня.
Там заходів багато класних.
Я вдячна книгам за знання!


Петрик, книга і бібліотека


Петрик любив дуже
Багато читати.
І  численні запитання
Усім задавати!

Але ж не всі могли
На них відповідати.
Шо робить, куди піти
Щоб відповіді всі знайти?                                                                

Дізнався він, що є
Будівля в нас така,
Що може розказати все  
І відповіді йому  дати!

Будівля ця – бібліотека.
В ній книг багато, не злічить.
Вони всі різні, неймовірні.
Яку захочеш--  знайдеш вмить.

Туди  Петрик і пішов.
Взяв багато книг цікавих
І поринув  в світ пригод
Книг героїв-бравих.

Мандрував по континентах,.
Плавав по морях,
 Різні подвиги здійснив,
 І не тільки   у боях.

                                                                                   Школьна Ліза

На запитання всі свої
Корисні книги  він  знайшов                                   
Просидів день в бібліотеці.
Додому ввечері пішов.

І ось тоді він зрозумів,
Як книга багато навчає,
Повчає, про все розповідає. 
 А бібліотека всім допомагає!







Найкращі друзі -- книги

Маю друзів я багато,
Всіх їх не порахувати.
Разом в школі ми і вдома.
Мама з ними вже знайома.

Влітку ми йдемо у поле,
Там, де верби і тополі.                                          
А зимою біля груби
Нам присісти дуже любо.

Некваплива йде "розмова".
Я чекаю кожне слово.
Все вони на світі знають
І мені "розповідають":

Як паркан фарбує Том,
Куди йде Премудрий Гном,
Як Кай холодне серце мав,
А Пітер Пен вночі літав.

Що з вовком говорить не слід,
Бо втрапиш на його обід. 
І про слона, і про жар-птицю,
Про дідуся і рукавицю.

                                                                                                  Кімлик Саша

Про все на світі Книга знає.
Розумний, хто її читає.
Мої найкращі друзі – книги.
Завжди мені цікаво з ними.

В бібліотеку я піду. 
Багато книг я там знайду!
Читати раджу всім щодня.
Хороша книга дасть знання


Немає коментарів:

Дописати коментар