четвер, 4 червня 2020 р.

Фотограф Стів Блум: на наших очах руйнуються унікальні екосистеми


слайд-презентація


«Коли я тільки почав фотографувати дику природу, мені здавалося, що у мене достатньо часу для того, щоб відвідати всі цікаві для мене місця. Як же я помилявся! Забруднення довкілля призводить до того, що природні екосистеми повністю руйнуються. Зараз я поспішаю робити знімки й мене підганяє відчуття загрози, що нависла над тваринним світом. Тривожні почуття переслідують мене».

Невимовно красива книга-фотоальбом «Животные» розкриває сотні сторінок фотографій тваринного світу, які зробив знаний фотограф Стів Блум. Сюди ввійшли найкращі його роботи, зроблені в різних куточках світу, на різних континентах за 20 років, але не тільки. Ще фотограф написав прекрасну передмову про побачене, почуте й осмислене. Проте, що природа гине на наших очах.

Пропонуємо прочитати частину його передмови до книги-фотоальбому «Жывотные»,  яка особлива актуальна сьогодні, в переддень Всесвітнього дня довкілля.


«Незабаром після мого першого візиту на Борнео там розігралися лісові пожежі, які практично повністю знищили рослинний і тваринний світ цього регіону. Приїхавши до Кенії, яку відвідував торік, я насилу впізнав цю країну, спустошену затяжною посухою. Колонія альбатросів на Фолклендських островах загинула в пожежі всього через кілька днів після мого від'їзду. У Канаді коливання температури вплинули на міграцію полярних ведмедів; в Антарктиді тане лід. На наших очах руйнуються унікальні екосистеми, і все через байдужість людства до своєї планети та її природних ресурсів. Наша впевненість у тому, що Земля й далі виноситиме нестримне розграбування, щонайменше, легковажна. Але ж ми перебуваємо в прямій залежності один від одного, й охорона природи, мабуть, — єдиний спосіб відновити баланс і зберегти життя на планеті.





«Ми не маємо права розпоряджатися природою, ми її частина, і залежимо від її щедрот».

«Наша душа живе не в тілесній оболонці, вона — частина величезного світу. Інтуїтивне відчуття іншої істоти лежить в основі любові. Вийшовши за межі свого Его і розчинившись у всесвіті, людина здатна пізнати сенс буття».

Немає коментарів:

Дописати коментар