четвер, 7 квітня 2022 р.

В чому здоров'я і щастя секрети

 Сторінка здоров'я

                   Сьогодні — Всесвітній день здоров'я. 

   Всесвітній день здоров'я відзначається щорічно 7 квітня, починаючи з 1950 року. Ця дата важлива для кожного, адже саме здоров'я є підґрунтям для усього.

      Дата була обрана невипадково. Саме 7 квітня 1948 почала свою діяльність Всесвітня організація здоров'я, яка проводить безліч досліджень і займається питаннями поліпшення якості життя населення планети.

        У світі 7 квітня проводяться масові заходи і флешмоби. У лікарнях людям надають безкоштовні консультації та можна здати різноманітні аналізи. Лікарі надають рекомендації та розповідають, як поліпшити свій стан.

     Традиційно у цей день обговорюються найбільш важливі проблеми охорони здоров’я, проводяться заходи, які мотивують людей вести здоровий спосіб життя та приділяти більше уваги профілактиці захворювань.

       Здоров’я залежить від багатьох чинників: більше ніж на 50% його обумовлено способом життя людини, близько 40% — соціальними і природними умовами життя, 10% становить спадковість.

       Здоровий спосіб життя (скорочено «ЗСЖ») — означає розумне використання свого життєвого потенціалу.

     А всім нам ця дата ще й ще нагадує про те, що нам самим в цей непростий час, коли так стрімко поширились екологічні, політичні та військові катаклізми,  перш за все потрібно піклуватись про своє здоров'я. В книгах можна знайти відповіді та поради з цих питань.







Немає коментарів:

Дописати коментар