неділя, 14 лютого 2021 р.

Діти надихають писати, читати й дарувати книги

 Віртуальна бесіда

     Якось до однієї матусі підійшов її син та спитав, чому не немає такого особливого дня, коли всі можуть дарувати один одному книги.  «І справді, чому?», — подумала жінка й ініціювала День книгодарування.

      Еммі Бродмур — матуся 3 дітей та засновниця популярного американського порталу дитячої книжки «Delightful Children’s Books». Вона запросила до участі друзів та відомих блогерів. Свято так сподобалось, що тепер його святкують 14 лютого в усьому світі. 

     Традиційно, цього дня люди обмінюються книгами: дарують їх один одному, чи навіть перехожим, залишають у поштових скринях, у книгарнях, бібліотеках. 

     Ще один український хлопчик змотивував свого батька писати не лише для дорослих, а й для дітей: «Коли мій син Мирослав був малим, — розповів в одному інтерв’ю відомий український письменник Михайло Слабошпицький, — я сидів і, як модерний на той час письменник, писав на друкарській машинці. А він сидів на колінах у мене й питав: «Тату, що ти пишеш?» Я кажу: Ну, я пишу статтю про літературу сьогоднішню». А він казав: «Кому воно треба? Ти напиши щось людське. Щось напиши, наприклад, про мене, або для мене». І став я писати для дітей».

     М. Слабошпицький — автор низки прозових книг для дітей, які вийшли друком не лише в Україні: «Хлопчик Валь», «Озеро Олдан», «Папуга з осінньої гілки», «Славко й Жарко».


Немає коментарів:

Дописати коментар